piątek, 19 czerwca 2015

Prolog

Nigdy wcześniej nie zastanawiałam się co by było gdyby... - nawet mimo wydarzeń ostatnich miesięcy. Ale choćbym próbowała, z pewnością nie wpadłabym na coś podobnego.
Jeden wypadek, który zmienił moje życie, wywołał w głowie istną pustkę, czarną dziurę...Która z każdym momentem coraz bardziej się pogłębiała.
Wywołał setki łez, które gromadziły się codziennie w moich ciemnych oczach.
Jedynie ciepła dłoń, która każdego dnia dotykała mojego czerwonego policzka była w stanie zapewnić niewielki uśmiech na bladej twarzy.



Life in the dark | via Tumblr


----------------------------------------------
Witam wszystkich w nowym fanfictionie o Neymarze!
Liczę, że blog uzyska paru czytelników co byłoby ogromnym sukcesem.
Bloga założyłam bardzo dawno, ale dopiero dzisiaj dodaję prolog.
Dlaczego?
Zbliżają się wakacje, oznacza to, że mam dużo czasu na pisanie!
Zobaczymy co będzie dalej. :)


19 komentarzy:

  1. Trochę tajemniczo, czekam na 1 rozdział! / Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. początek wydaje się ciekawy, widać że jesteś fanka. będę czekać na kolejne wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, nie moge doczekać się kolrjnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie sie zaczyna, czekam na 1 rozdział ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny początek ��czekam ma rozdział 1

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy prolog , na pewno będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Początek zaczyna się ciekawie, z miłą chęcią czekam na kolejne wpisy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz więcej, masz talent *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prolog! Już mam co robić w wakacje ;3 /Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo !! *.* <3 /Weronika i Dominika

    OdpowiedzUsuń
  11. Super początek czekam na nexta 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny początek dawaj next😘;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaintrygowałaś mnie tym prologiem :D Już się nie mogę doczekać rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo... bardzo fajne ;) czekam na 1 rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak wakacje to dobry czas na pisanie jak i na czytanie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostaję tutaj! Prolog jest jak najbardziej ciekawy, więc pozostaje mi czekać na rozdziały ;*

    Zapraszam, http://really-like-you.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń